Celoslovenská výstava orieškov a nepapierakov s Jankou Hospodárovou

Fotografie z Orieškiády 1 >>
Fotografie z Orieškiády 2 >>

Poďakovanie >>

 
Propozície

Prihláška na výstavu >>

TERMÍN A MIESTO KONANIA: 22. august 2009, okolie tenisových kurtov v oddychovom parku Anička v Košiciach.

PREZENTÁCIA A VETERINÁRNA PREHLIADKA: 8,30 – 9,30 hod.

ZAČIATOK POSUDZOVANIA: 9,45 hod.

PREDPOKLADANÉ UKONČENIE: 17,00 hod.

Program

  1. množstvo sprievodných súťaží pre deti i dospelých
  2. ukážky agility, športovej kynológie
  3. súťaž tanec so psom
  4. pekné ceny, tombola
  5. vozenie na koníkoch

TERMÍN UZÁVIERKY: 19. AUGUST 2009

(platí dátum na pečiatke pošty alebo na príjmovom bločku)

Psa i sučku je možné vystaviť v dvoch z 13 kategórií ( psy a sučky budú vystavené osobitne v dvoch kruhoch ). Všetci víťazi získajú pekné ceny, ale ani ostatní neodídu naprázdno.

ÚČASTNÍCKY POPLATOK:

Za jedného psa v 1 kategórii: 6 Eur
Za jedného psa v 2 kategóriách: 10 Eur
Po uzávierke alebo pri hradení priamo na akcii + 3,50 Eur

Poplatok uhraďte na číslo účtu: 0443423053/0900, var.symbol: 8888

Kópiu potvrdenia o uhradení účastníckeho poplatku spolu s vyplnenou prihláškou zašlite do 19.augusta 2009 na adresu:

A. Slobodníková, Floriánska 8, 040 01 Košice

Prihlášky a propozície na www.uvplp.sk (www.uvp.sk), uvp@uvp.sk, 0907 441 447, drobnochovateľské predajne, veter.ambulancie v Ke.

Výťažok z akcie je určený pre útulok opustených zvierat U.V.P v Košiciach.

Všeobecné ustanovenia: Výstavy sa môžu zúčastniť len psy, ktoré nemajú preukaz pôvodu. Vystavovatel je plne zodpovedný za škody spôsobené jeho psom. Dieťa sa môže zúčastniť len v sprievode dospelého. Neprítomnosť na podujatí nie je dôvodom na vrátenie účastnického poplatku.

Veterinárne podmienky: Pri prezentácii je potrebné predložiť platný očkovací preukaz (kompletné očkovanie nie staršie ako jeden rok a nie mladšie ako 3 týždne) a potvrdenie od veterinárneho lekára o zdravotnom stave psa (nie staršie ako 3 dni). Psy z iných okresov ako Košice I-IV musia mať potvrdenie príslušného štátneho veter. lekára o nákazovej situácii v danom regióne. Potvrdenia sú nevyhnutné.


Hlavné ceny na výstavu venoval

PET SHOP, Jesenského 17, Košice

Ďalšie ceny na výstavu venovali

ANIMALS, Americká trieda 13, Košice
DIGITEC, Hlavná 45, Košice, okrem cien fi. vytlačila diplomy na Výstavu orieškov
DOMESTIC SHOP, Marshala Koneva 1, Košice
FALCO, Trieda KVP 4, Košice
FOR DOG, Hlinkova 19, Košice
HOTEL PRE PSOV PODLESOK, Paňovce 135
KERIÉR, Strojárenská 3, Košice
VETIS, Kováčsa ul., Košice

Mediálna podpora

RÁDIO KOŠICE
DENNÍK NOVÝ ČAS
DENNÍK PLUS 1 DEŇ
HAFAN
, www.hafan.sk
HAV INTERNETOVÉ NOVINY, www.havino.net

Veľké poďakovanie patrí

JANKE HOSPODÁROVEJ za moderovanie Trubkovín

Rozhodkyniam:
Ing. INGRID CHRIAŠTEĽOVÁ – kruh Psy
Ing. JARKA KLESOVÁ – kruh Poslušnosť a sociálne správanie psa
Ing. DAGMAR SOTÁKOVÁ – kruh Sučky

Veterinár:
MVDr. Darinka Pilecká, ktorá aj napriek sťaženým podmienkam (nešťastne zlomená noha v sadre) prišla na výstavu, kde mala na starosti veterinárnu kontrolu súťaziacich psíkov.

Ďakujeme Andrejke Klimkovej,
ktorá pripravila pre deti množstvo hier a súťaží

a

Všetkým dobrovoľníkom, ktorí sa podieľali na organizácii výstavy.

ĎAKUJEME!


Komentáre

Jana napísal/a 10.04.2010 00:42 answer email

KEDY BUDE TENTO ROK VYSTAVA BUDE AJ TENTO ROK MINULY ROK SME TO S MOJOU KOKERSPANIELKOU NESTIHLI SKODA A OZAJ MOZU AJ ANGLICKY KOKERSPANIEL BYT VYSTAVENY I KED JE TO SKOR PRE ORIESKOV ? LEBO MOJA NEMA PAPIERE A MOZE SA DAT VYSTAVOVAT AJ 10 ROCNY SUCKA?

Saša napísal/a 13.05.2010 21:21 answer email

Termín tohtoročnej výstavy orieškov a nepapierakov je 21.8.2010. Áno, vystavované môžu byť aj čistokrvné plemená, ale bez preukazu pôvodu, na veku nezáleží. :-)

shaarka napísal/a 21.08.2009 21:17 answer email

ahojte,

asi je uz dost neskoro na to, aby mi niekto odpisal, ale skusim to: chcem sa opytat, ci zajtra nebude na anicke nahodou nejaky veterinar, ktory by potvrdil zdravotny stav psa. dnes sme nestihli (a vcera zabudli) ist po potvrdenie... :( jellku sme si vzali 10.4.

Romana napísal/a 21.08.2009 23:09 answer email

Ano bude, MVDr.Pilecka. zwinker

gabca napísal/a 19.08.2009 20:59 answer email

takze ak som z ke okolie a potvrdenie o nakazlivosti v regione nestihnem zohnat kedze som bola mimo ke tak ma na vystavu nepustia ak sme prihlaseny alebo ako.aspon tak som to pochopila

Romana napísal/a 19.08.2009 22:33 answer email

Bolo by dobre, ak by ste to mali. Skuste poprosit nejakeho znameho nech poziada veterinara o potvrdenie. Da sa to aj bez toho, aby tam bol aj Vas psik.

Lucia napísal/a 21.08.2009 11:08 answer email

ak tomu rozumiem spravne, staci, ak tam bude aj niekto iny z Ke-okolia, a dalsiu peciatku nebude treba

Miro napísal/a 19.08.2009 14:36 answer email

ÚČASTNÍCKY POPLATOK:

Po uzávierke alebo pri hradení priamo na akcii + 3,50 Eur

 

Je mozne dat aj prihlasku aj ucastnicky poplatok (6+3,5 Eur) az priamo na akcii alebo to plati len pre poplatok?

Za odpoved vopred dakujem. smile

Romana napísal/a 19.08.2009 19:18 answer email

Ak by ste vedeli poslat prihlasku mailom dnes do 24,00 h na alexandra.slobodnikova@gmail.com, v sobotu by ste zaplatili len 6 Eur. Ak nie, tak pridete s prihlaskou v sobotu ale hradit budete s priplatkom 3,50 Eur.

Lady napísal/a 19.08.2009 13:29 answer email

Dobry den, chcela by som sa opytat ako sa obliect na takuto vystavu ked idem vystavovat psika. CI sportovo alebo elegantne, pretoze som uz videla rozne ludi pooblkielanych. Dakujem.

fibi1212 napísal/a 19.08.2009 13:52 answer email

hlavne nech je to pohodlne zwinker urcite postaci sportovo zwinker

Lucia napísal/a 19.08.2009 11:14 answer email

Ak sa chcem prihlásiť ešte dnes na poslednú chvíľu a uhradím poplatok prevodom na účet cez internet banking? Bude stačiť poslať potvrdenie mailom? A prihláška musí ísť poštou, alebo by som ju mohla poslať tiež mailom...? Rolleyes

Romana napísal/a 19.08.2009 12:55 answer email

ano, prihlaska aj prevod z uctu je mozne poslat aj mailom alexandra.slobodnikova@gmail.com

Darina napísal/a 18.08.2009 13:37 answer email

na RVPS nám dali len razítko do očkováku, stačí to? ale pán, čo mi to dával to asi dáva častejšie, na výstavy PP psov, tak to asi dávajú vždy tak... Confused

už sa tešíme Mr. Green . len aby vyšlo počasie, predpovede sú také kadejaké Rolleyes

Romana napísal/a 18.08.2009 16:45 answer email

staci to, ak to dali na RVPS. smile

Lucia napísal/a 18.08.2009 13:34 answer email

Otazka padla, odpoved nie.. ako mozete podla miesta bydliska majitela psa posudit, kde byva pes? Aj ja byvam so psom v Kosiciach, mam sa teraz trepat pre peciatku ohladom stavu nakazlivosti do ineho regionu, v ktorom ani nie som?

Zhodou okolnosti som si to zistovala pred asi rokom na veterinarnej sprave.. nerozumeli vobec co od nich chcem.. vyzera to, ze jedine Kosicka oblast ma takychto strelenych uradnikov.. alebo ani nie, len organizatori si to myslia. A mozno je to snaha odradit zaujemcov z inych regionov.

Aky je problem pozriet sa do databazy, ci niekde na slovensku nie je nejaka krizova nakazova situacia? Evil

Ked napriklad pride 10 ludi z Bratislavy, potrebuje kazdy peciatku? Nestaci jedna?

 

A druha otazka.. ako sa zaruci, ze nepride nesutazny nakazeny pes? Nijako, lebo tych nebude nikto kontrolovat, a park je verejny.

 

Dakujem.

Darina napísal/a 18.08.2009 13:44 answer email

myslím, že je zbytočné rozčuľovať sa na organizátorov, keď to tak nariadila RVPS. tiež si myslím, že je to blbosť, keďže na východe je všeobecne nákazová situácia skôr horšia, ako na západe, ale keď na tom Košická RVPS trvá... keď som bola dnes pre potvrdenie v Žiline, okomentovali to tak, že "to skôr niečo dovlečiete vy z Košíc, ako by ste tam niečo zaniesli" Rolleyes

Romana napísal/a 18.08.2009 16:31 answer email

opakujem znovu, ze to nieje nas vymysel. Ak nam to niekto nariadi, tak to musime splnit, inak nemozme vystavu organizovat.

Ak byvate so psom v Ke a nie tam kde je nahlaseny, tak budete mat potvrdenie o zdrav.stave psa z Ke, tym padom Vam nebude potrebne potvrd. o nakazovej situacii vo Vasom okrese.

A co sa tyka odradzania ludi z inych okresov, tak myslim ze je to posledna vec, ktoru by niekto chcel.

Romana napísal/a 18.08.2009 16:42 answer email

Na prvu cast otazky som odpovedala omylom pod prispevok Dariny smile

No a co sa tyka nakazy psom ktory nebude sutazit, to nik nemoze zarucit ze sa tak nestane, pretoze mate pravdu, je to park verejny.

Ak budete 10 z BA, tak Vam by vam mala stacit jedna peciatka. zwinker

Romana napísal/a 18.08.2009 11:36 answer email

Ak sa nestihnete prihlasit do tatumu uzavierky, mozete sa prihlasit aj priamo na Vystave od 8,30 do 9,30h.

Silvush napísal/a 18.08.2009 13:21 answer email

Mohli by ste mi povedat do kolkej bude posudzovanie ? a ci musím ostat az dokonca vystavy ? Vdaka. zwinker

alenča napísal/a 18.08.2009 08:22 answer email

Náhodou je to super akcia.A to že tie potvrdenia musia byt je uplne normálne.Mate pravdu ak chce niekto sutažiť tak sa nebude na nic stažovať a tak teda nebudme až tak lenivý.ja som bola minulý rok so svojím parsonikom a vyhrali sme skoro rasa a extra fliačik.Bolo to super.Boli sme partia aj s detmi a najväčšiu zabavu mali z tomboly lebo naozaj vyhral každý a to štartovné hlavne išlo na fajn vec.Bolo super a tento rok vezmem svojho pišišvora na trubkoviny a segra vezme svoju sučku ktoru ma z útlku.Tak všetkým veľa šťastia a hlavne dobrú náladu.

Klaudia napísal/a 17.08.2009 12:54 answer email

Ahojte...chcem sa opýtat žee tí čo nebudú súťažiť v orieškiáde tak tí sa tiež môžu zúčastniť tomboly a iných vedľajších psích súťaží (keď nejaké vedľajšie budú) ?

fibi1212 napísal/a 17.08.2009 13:21 answer email

áno zwinker

Romana napísal/a 18.08.2009 10:46 answer email

Ano mozu sa zucastnit Trubkovin a poslusnosti na Extrapes za poplatok 2 Eura priamo v kruhu. Cize ak budete chciet ist na Trubkoviny a neprihlasili ste sa na vystavne kategorie, pojdete ku asistentom v kruhu, zaplatite 2 Eura a oni Vas zapisu na sutaz, ktoru si vyberiete.

Inak kazdy dostane v infostanku katalok, kde bude podrobny casovy rozpis jednotlivych sutazi.

Katka a Honey napísal/a 15.08.2009 19:14 answer email

Ja sa chcem spýtať,či potrebujeme aj my to potvrdenie o nákazovej situácii v regióne.Bývame v podnájme v Ke-na Miery a Honey je tu s nami od svojich 4och mesiacov-teraz má 15mesiacov.Ja len či nebude problém v tom,že známku od mesta máme nitriansku-keďže trvalé bydlisko máme tam a taktiež očkovania máme od nitrianskeho veta,keďže v čase očkovania som bola v Nitre u rodičov. Potvrdenia na trekky nám vždy dáva košický veterinár...

Takže ešte raz-potrebujeme potvrdenie o nákazovej situácii?

Okrem toho,ako si veterinár-kontrolór overí,že psík býva/nebýva v Košiciach?

Katka a Honey napísal/a 15.08.2009 19:18 answer email

A ešte sa chcem spýtať,či stačí ako kópia o zaplatení výtlačok z internet bankingu?

Romana napísal/a 18.08.2009 10:40 answer email

Ak niekto zaplati startovne cez internetbanking, bude stacit kopia uhrady vytlacena z pocita smile

b.m. napísal/a 12.08.2009 18:21 answer email

hladala som prihlasku v obchode pre zvierata v tahanovciach a povedali, ze nedostali ziadne prihlasky, a tlaciaren nemam Confused Sad

jana napísal/a 12.08.2009 20:15 answer email

Prihlasky su tam od jula,zajtra tam zavolam Sad

Zrzka napísal/a 12.08.2009 15:58 answer email

! 8. rocnik orieskiady bude mat dve novinky ! smile

 

1. Popri zabave budete moct pomoct psikom v utulku a to materialnymi vecami, ako su : obojky, voditka alebo nerezove misky... na tieto veci bude urcena krabica v INFOSTANKU

 

2. Mame pre vas novu finalnu kategoriu,ku Bingooriesok a Bingonoupeipr pribudne BINGOÚTULKÁČ - BINGO psik vystavy. Podmienkou je aby ste mali doklad ze ste si psicka osvojili v KTOROMKOLVEK utulku.

Inga napísal/a 21.08.2009 10:41 answer email

ja by som elinku prihlasila za bingoutulkaca, no jediny doklad o tom ze som si ju vzala z kosickeho utulku je jej ockovaci preukaz s menom a priradenym cislom, bolo to pred 4,5 rokmi, tak neviem ci to bude na bingoutulkaca stacit... smile

milan napísal/a 11.08.2009 15:52 answer email

to je pravda ,ze dramatizujete same papiere,komplikujete to jedna radost.Nepoviem ak by v okoli bola vyhlasena besnota atd.A ten psik co ptride iba akoze divak ten Vas nenakazi,iba sutaziaci?Co sa tyka vystav s PP ani nehovorim zvysili poplatky atd.Nakoniec sa organyzatori budu vystavovat sami. Sad Sad

Romana napísal/a 08.08.2009 09:23 answer email

pre Luciu - ak ste z Kosic, bude tam MVDr. Pilecka, ktora Vam to potvrdenie moze vystavit. S tym vsak problem nieje, kazdy veterinar potvrdenie vystavi, jednoduchsie by bolo keby ste ho tam uz mali.

Romana napísal/a 08.08.2009 09:15 answer email

Ano, mozete vziat psika so sebou, na vytavu moze prist ktokolvek, aj ked sutazit nebude, moze sutaziacich povzbudzovat alebo potleskom na Trubkovinach sa podielat na tom, kto v jednotlivych sutaziach obsadi 1., 2., a 3. miesto. A mozno sa nakoniec rozhodnete zucastnit sa aj nejakej sutaze. smile

michaela napísal/a 17.08.2009 19:06 answer email

no ďakujem pekne za MVDr. Pileckú, vďaka ktorej mi jeden pes zomrel a druhý má panický strach z veterinárov vďaka tejto lekárke

Andrea napísal/a 07.08.2009 22:13 answer email

Chcela by som sa spytat, ci mozem vziat psika so sebou, ak nebude prihlaseny na vystavu.. teda nebude sutazit?

Taka otazka tu asi padla,no nenasla som odpoved.

Dakujem

Romana napísal/a 04.08.2009 21:36 answer email

padla tu otazka, ci je mozne ist na trubkoviny ak sa neprihlasite na niektoru z vypisanych kategorii. Takze odpoved je ano, mozete sa zucastnit akejkolvek sutaze, ktore bude moderovat Janka Hospodarova. smile

Co sa tyka tych potvrdeni pre psov, je to nariadenie RVPS a okrem toho nevidim rozdiel medzi vystavou cistokrvnych plemien a orieskov, predsa stale ide o to, aby boli psy aj ludia chraneni a neodniesli si z vystavy ako bonus nejake ochorenie. zwinker

Lucia napísal/a 05.08.2009 09:25 answer email

A ked niekto nebude mat potvrdenie od veterinara tak nemoze ist na vystavu?

shaarka napísal/a 05.08.2009 10:19 answer email

Romana, pekne napisane. zwinker Aby boli ludia aj psi chraneni.

 

Som velmi zvedava, ake to bude, pretoze na vystavach papierakov vladla dost velka rivalita a niekedy som sa tam necitila dobre. Redface

Pavel Petráš napísal/a 20.08.2009 21:10 answer email

Sme teraz už zo Starej Ľubovne ( pred tým so býval v Košiciach ), zaplatili sme účastnícky poplatok, ale keďže náš veterinár je na dovolenke a potvrdenie nesmie byť nie staršie 3 dni, takže ....., po minulé roky sme to mali a nikto to aj tak od nás nepožadoval. V podstate Aničkin park už desaťročia slúži na prechádzke so psíkmi a tých tam príde so svojími dosť aj mimo súťaže. V podstate by sa to dalo zabezpečiť prítomnosťou veterinára a za poplatok na mieste, je to len vec chcelosti.

 

Prajem Vám pekné počasie - žiaľ bez našej účasti, mali sme to v kalendári, každý rok, mi sme prispeli aj mimo

 

Pavel Petráš - Pčola

 

Pavel Petráš

helluska napísal/a 04.08.2009 09:42 answer email

jaaaaj Big Grins a kde je kategoria hladitko? Cry som sa tak velmi tesila, ze Darwin bude hviezdit. minuly rok sme chceli prist s bernakom, ale starki nam zapotrosili ockovaci preukaz Cry

ale prideme urcite smile

shaarka napísal/a 03.08.2009 16:02 answer email

...ja sa len obavávam, že či tie tri dni pred akciou nebude na veterine naval... zwinker keďže potvrdenie od veterinárneho lekára o zdravotnom stave psa nesmie byť staršie ako tri dni... Mr. Green

Mirka napísal/a 30.07.2009 15:31 answer email

Prihlasku treba vytlacit a tak vyplnit?

Robert Gonda napísal/a 31.07.2009 08:07 answer email

Prihlášku treba vytlačiť vyplniť a poslať poštou na adresu:

A. Slobodníková, Floriánska 8, 040 01 Košice

Inga napísal/a 29.07.2009 09:42 answer email

akurat som zaslala prihlasku smile buchli kachle a prirodny ukaz to isti big green

silver napísal/a 28.07.2009 20:03 answer email

chcela by som sa spytat ze ked som psika neprihlasila na vystavu ci ho mozem vziat so sebou na vystavu a sutazit s nim na tych malych sutaziach ktore moderuje jana hospodarova Big Grins

Marika napísal/a 26.07.2009 13:18 answer email

Dobrý deň, chcela by som sa opítať, či aj ja môžem ísť so sučkou na výstavu? Ide o Miu, ktorú môžete poznať zo stránky psiadusa.sk od pani Andrei Klimkovej. Teraz sme ju osvojil pred pár týždnami, a je veľmi pekná kríženka nemeckeho ovčiaka, má 7 mesiacov. A v akej kategorií môžeme súťažiť? Bude aj taká kategória, že najkrajší oriešok?

fibi1212 napísal/a 27.07.2009 12:52 answer email

kazdy oriesok je vitany zwinker kategorii je vela,urcite si vyberiete zwinker prihlaska je aj na stranke

Miuske to len a len prospeje,zo stranky psiadusa.sk ju poznam a viem,ze je dost placha,potrebuje sa osmelit a takato akcia je na to ako stvorena zwinker

Maja napísal/a 25.07.2009 22:59 answer email

no...presne preto...len ockovaci preukaz nestaci, to ze je pes ockovany, este nemusi znamenat, ze je zdravy...a su totiz urcite nariadenia, ktore si organizatori nevymyslaju sami, ale je to nariadenie od veterinarnej spravy a to 3dnove potvrdenie+platne ockovanie sa bude kontrolovat nimi poslanym veterinarom. Inak ziskat to potvrdenie je 10minutova zalezitost u veterinara ak mas zdraveho psa, samozrejme zwinker

lxlaskd napísal/a 25.07.2009 19:51 answer email

preco robite take velke ceremonie z toho?????!!!!!!!!!myslim tie potvrdenia napr.v presove na stavenci staci ockovaci preukaz a jeto a nie vy este certa s rohami bose to jak keby sa konala vystava cistokrvnych psov dakde v nemecku Mr. Green Mr. Green je to trapne!!!!!!!!!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mad

Robert Gonda napísal/a 27.07.2009 11:02 answer email

Nariadenia sú nariadenia - ak niekto naozaj chce ísť na výstavu, tak je ochotný ich akceptovať, pretože podľa mňa sú to rozumné požiadavky. Takto je potom každý chránený...


smile zwinker Big Grins Confused Cool Cry Eek Evil Frown Mad Mr. Green Neutral Razz Redface Rolleyes Sad Surprised